Dan Burlacu este consultant Ascendis din Octombrie 2012.
A lucrat pentru companii multinaționale și locale, a lansat un start up pentru o companie din Germania, a fost și este antreprenor. De-a lungul carierei, Dan s-a convins că sunt trei dimensiuni care stau la baza oricărei companii/afaceri: brands, people &quality. Iar people trebuie să fie întotdeauna în mijlocul celorlalte două.
Pe parcursul celor 17 ani de carieră, Dan a fost implicat în proiecte naționale și internaționale de planificare strategică și operațională, a deținut roluri executive, roluri multiple în funcțiuni de marketing pentru industria FMCG, a administrat direct companii de mărime medie și mare. A lucrat cu companii din industria tutunului, dulciurilor, industria vinului, publicitate, producție industrială, retail și din industria farmaceutică.
Dan este pasionat de munca sa și consideră că, pentru a reuși în carieră, trebuie să respecți o singură regulă: Do. Or do not. There is no try
(Yoda).
A absolvit Dreptul și Relațiile Internaționale în anul 1999.