Consultanța în optimizarea proceselor interne și a sistemelor de management al performanței
În ultimii ani, constatăm că în toate domeniile de activitate, în contextul unei competiții acerbe acutizate de globalizare, este imposibil să continui să desfășori activitățile în același mod definit cu ani în urmă. Condițiile s-au schimbat semnificativ.
Cu toate acestea, la ora actuală, majoritatea firmelor sunt structurate în mod tradițional, pe funcții/compartimente, în prim-plan situându-se ierarhia companiei. Clientul, însă, nu este interesat de organigrame, ci de îndeplinirea cerințelor sale.
Atributele cunoscute – calitate, preț, timp de livrare – , deși fundamental importante pentru a câștiga și menține relații de colaborare cu clienții, nu mai sunt suficiente pentru a reprezenta un diferențiator competitiv. Clientul are astăzi un profil mult mai complex, este mult mai bine informat, iar mediile virtuale de informare și rețelele de socializare fac imediat publice experiențele sale, bune sau rele.
Programul de management al proceselor, dezvoltat de echipa Ascendis care are peste 10 ani de experiență în domeniu, vine în sprijinul cerințelor formulate de clienți. El va permite organizarea și optimizarea proceselor, facilitând adaptarea perfectă a produselor și serviciilor la necesitățile mereu în schimbare ale clienților, pe termen scurt și lung.