O
OPTIMIZARE PROCESE

Consultanta in optimizarea proceselor interne si a sistemelor de management al performantei

In ultimii ani, constatam ca in toate domeniile de activitate, in contextul unei competii acerbe acutizate de globalizare, este imposibil sa continui sa desfasori activitatile in acelasi mod definit cu ani in urma. Conditiile s-au schimbat semnificativ.

Cu toate acestea, la ora actuala, majoritatea firmelor sunt structurate in mod traditional, pe functii/compartimente, in prim-plan situandu-se ierarhia companiei. Clientul, insa, nu este interesat de organigrame, ci de indeplinirea cerintelor sale.

Atributele cunoscute – calitate, pret, timp de livrare – , desi fundamental importante pentru a castiga si mentine relatii de colaborare cu clientii, nu mai sunt suficiente pentru a reprezenta un diferentiator competitiv. Clientul are astazi un profil mult mai complex, este mult mai bine informat, iar mediile virtuale de informare si retelele de socializare fac imediat publica experientele sale, bune sau rele.

Programul de management al proceselor, dezvoltat de echipa Ascendis care are peste 10 ani de experienta in domeniu, vine in sprijinul cerintelor formulate de clienti. El va permite organizarea si optimizarea proceselor, facilitand adaptarea perfecta a produselor si serviciilor la necesitatile mereu in schimbare ale clientilor, pe termen scurt si lung.

S
STUDII DE CULTURA

Evaluarea structurii si culturii organizationale

Organizatiile cu o cultura constructiva functioneaza mai bine si ating rezultate mai usor, fiind pe termen mediu-lung mult mai profitabile. Un studiu publicat de doi profesori de la Harvard atrage atentia lumii intregi asupra unui adevar socant: culturile constructive obtin pe termen lung cresteri de profit de peste 70 de ori mai mari decat cele defensive! (J. Kotter, J. Heskett – Corporate Culture and Performance).

Cu toate acestea, 85% dintre organizatiile din lume au culturi defensive, ostile performantei. O cultura de tip defensiv se manifesta prin faptul ca oamenii evita sa-si asume responsabilitati, mentinerea status quo-ului este mai importanta decat profitul, iar nivelul de acceptare intre indivizi este obligatoriu sa fie ridicat, chiar daca este formal si gaunos.

Studiul de cultura organizationala implementat de Ascendis va ajuta sa identificati principalele valori si comportamente prezente in organizatie, care au un impact direct asupra contului de profit si pierdere si, in plus, sa dezvoltati planuri de actiune menite sa imbunatateasca cultura si sa creasca performanta organizatiei, pe termen scurt si lung.