O
OPTIMIZARE PROCESE

Consultanța în optimizarea proceselor interne și a sistemelor de management al performanței

În ultimii ani, constatăm că în toate domeniile de activitate, în contextul unei competiții acerbe acutizate de globalizare, este imposibil să continui să desfășori activitățile în același mod definit cu ani în urmă. Condițiile s-au schimbat semnificativ.

Cu toate acestea, la ora actuală, majoritatea firmelor sunt structurate în mod tradițional, pe funcții/compartimente, în prim-plan situându-se ierarhia companiei. Clientul, însă, nu este interesat de organigrame, ci de îndeplinirea cerințelor sale.

Atributele cunoscute – calitate, preț, timp de livrare – , deși fundamental importante pentru a câștiga și menține relații de colaborare cu clienții, nu mai sunt suficiente pentru a reprezenta un diferențiator competitiv. Clientul are astăzi un profil mult mai complex, este mult mai bine informat, iar mediile virtuale de informare și rețelele de socializare fac imediat publice experiențele sale, bune sau rele.

Programul de management al proceselor, dezvoltat de echipa Ascendis care are peste 10 ani de experiență în domeniu, vine în sprijinul cerințelor formulate de clienți. El va permite organizarea și optimizarea proceselor, facilitând adaptarea perfectă a produselor și serviciilor la necesitățile mereu în schimbare ale clienților, pe termen scurt și lung.

S
STUDII DE CULTURă

Evaluarea structurii și culturii organizaționale

Organizațiile cu o cultură constructivă funcționează mai bine și ating rezultate mai ușor, fiind pe termen mediu-lung mult mai profitabile. Un studiu publicat de doi profesori de la Harvard atrage atenția lumii întregi asupra unui adevăr șocant: culturile constructive obțin pe termen lung creșteri de profit de peste 70 de ori mai mari decât cele defensive! (J. Kotter, J. Heskett – Corporate Culture and Performance).

Cu toate acestea, 85% dintre organizațiile din lume au culturi defensive, ostile performanței. O cultură de tip defensiv se manifestă prin faptul ca oamenii evită să-și asume responsabilități, menținerea status quo-ului este mai importanta decât profitul, iar nivelul de acceptare între indivizi este obligatoriu să fie ridicat, chiar dacă este formal și gaunos.

Studiul de cultură organizațională implementat de Ascendis va ajuta să identificați principalele valori și comportamente prezente în organizație, care au un impact direct asupra contului de profit și pierdere și, în plus, să dezvoltați planuri de acțiune menite să îmbunătățească cultura și să crească performanța organizației, pe termen scurt și lung.