Consultanta in optimizarea proceselor interne si a sistemelor de management al performantei
In ultimii ani, constatam ca in toate domeniile de activitate, in contextul unei competii acerbe acutizate de globalizare, este imposibil sa continui sa desfasori activitatile in acelasi mod definit cu ani in urma. Conditiile s-au schimbat semnificativ.
Cu toate acestea, la ora actuala, majoritatea firmelor sunt structurate in mod traditional, pe functii/compartimente, in prim-plan situandu-se ierarhia companiei. Clientul, insa, nu este interesat de organigrame, ci de indeplinirea cerintelor sale.
Atributele cunoscute – calitate, pret, timp de livrare – , desi fundamental importante pentru a castiga si mentine relatii de colaborare cu clientii, nu mai sunt suficiente pentru a reprezenta un diferentiator competitiv. Clientul are astazi un profil mult mai complex, este mult mai bine informat, iar mediile virtuale de informare si retelele de socializare fac imediat publica experientele sale, bune sau rele.
Programul de management al proceselor, dezvoltat de echipa Ascendis care are peste 10 ani de experienta in domeniu, vine in sprijinul cerintelor formulate de clienti. El va permite organizarea si optimizarea proceselor, facilitand adaptarea perfecta a produselor si serviciilor la necesitatile mereu in schimbare ale clientilor, pe termen scurt si lung.