2
21 DE TEHNOLOGII ALE SECOLULUI 21

Conținut

Lumea actuala: viteză, trenduri și facilitatorii de tehnologie
Sumar despre 21 de tehnologii semnificație, nevoia de bază adresată și impact

  • Inteligența Artificială - AI/Machine Learning, IoT& Mobile Social Internet
  • Big Data & Blockchain - Cryptomonede, Distributed Ledger Systems
  • Automatizări Procese/ RPA
  • Roboți, Drone & Mașini Autonome
  • Immersive media - VR/ 360 & 3D Printing
  • Cloud Computing - SaaS, IaaS, PaaS
  • Asistenții vocali - Interfețe Chat-uri și Procesarea limbajului natural (Natural Language Processing)
  • Noi interfețe touch - Touch Screens, Haptice, 3D Touch, paper
  • Internet mai rapid & instrumente de proximitate Beacons, RFID, Wi-Fi
  • Noi ecrane - next generation TVs, Digital Flag, MicroLEDS & Projections

Subiecte Abordate

  • Conștientizarea tehnologiilor actuale și viitoare
  • Impactul tehnologiei asupra muncii și vieții viitoare
  • Dezvoltarea mentalității digitale ca abilitate de a privi activitățile și obiceiurile zilnice dintr-o perspectivă digitală

Publicul Țintă 

Angajați care nu sunt de obicei expuși la utilizarea tehnologiei actuale sau la noi descoperiri în tehnologie. 

  Untitled design (35).png

P
PREZENTARE GENERALă BLOCKCHAIN

Subiecte Abordate

  • Descentralizarea datelor - o necesitate a lumii actuale
  • Ce problemă critică rezolvă tehnologia Blockchain?
  • Fundamente Blockchain , tehnologie, avantaje și provocări
  • Impact asupra industriei: Financiar/Asigurări, Tehnologie, Guvern, Producție, Logistică, Sănătate, altele
  • Exemple de utilizare: Managementul identității, Lanțul de aprovizionare, Metaverse
  • Implementarea unui proiect de tip Blockchain - provocări și bune practici

Competențe Dezvoltate

  • Înțelegerea tehnologiei emergente Blockchain
  • Exemple practice de Blockchain și cum ne ar putea impact a în continuare
  • Înțelegerea de modele inovatoare de aplicații și utilizarea tehnologiei blockchain potențial caz de utilizare

Publicul Țintă

  • Angajați care nu sunt de obicei expuși la utilizarea tehnologiei actuale sau la noi descoperiri în tehnologie
  • Business/Product Owners, Marketing, Legal

Cere-ne detalii.png

D
DE LA DATE LA DECIZIE

Subiecte Abordate 

  • Impactul datelor în procesul decizional
  • Colectarea datelor și procesele de calitate a datelor impactul asupra deciziilor
  • Tipuri de baze de date - cum sunt organizate datele (tabele, tip de date, transformări arhitectura business a datelor organizației )
  • Utilizarea datelor consumul de date analiză descriptivă analiză predictivă analiză prescriptivă
  • Big Data și procesul de datamining
  • Cum să faceți datele relevante pentru a conduce procesul decizional prezentarea datelor

Competențe dezvoltate

  • Inițierea in valorificarea datelor citirea , scrierea și comunicarea datelor în context
  • Utilizarea datelor în luarea deciziilor
  • Cultura datelor dezvoltarea unei mentalități bazate pe date
  • Abilități de vizualizare a datelor și de prezentare a datelor storytelling de date

Publicul țintă

  • Angajații care lucrează cu transform area datelor în informații sau pentru a sprijini deciziile
  • Angajați beneficiari de informații și suport decizional din date

Untitled design (35).png

I
INSTRUMENTE DIGITALE PENTRU HOME OFFICE

Subiecte Abordate

  • Hardware de bază necesar recomandat pentru biroul de acasă căști cameră web, lumini difuzoare
  • Bune practici pentru organizarea personală în biroul de acasă și principalele provocări legate de productivitate și automotivare
  • Utilizarea instrumentelor de lucru digitale aplicații Google, aplicații Microsoft Office, altele pentru o mai bună eficiență a biroului de acasă și a unui echilibru între viața profesională și cea privată
  • Utilizarea instrumentelor de teleconferință partajarea conținutului și colaborarea în întâlnirile online
  • Utilizarea aplicațiilor mobile în biroul de acasă recomandări sfaturi și trucuri

Competențe dezvoltate

  • Bune practici în activitatea de la biroul de acasă
  • Utilizarea instrumentelor digitale de lucru pentru o organizare eficientă a activității biroului de acasă
  • Utilizarea instrumentelor digitale de lucru ca suport pentru lucrul de acasă
  • Particularităţi de comunicare la distanţă

Publicul țintă

Angajații care își desfășoară activitatea în Home Office/Hybrid.

Untitled design (35).png

I
INSTRUMETE DIGITALE PENTRU CONDUCEREA ECHIPELOR LA DISTANță

Subiecte abordate

  • Set de practici eficiente pentru organizarea activității și motivarea echipelor care lucrează de la distanță. Provocări legate de siguranța psihologică în contextul echipelor de la distanță de vârf și modalități practice de utilizare a instrumentelor de lucru digitale pentru a asigura un mediu de lucru mai bun.
  • Set de instrumente de lucru digitale aplicații Google, aplicații Microsoft Office, altele și cum să le utilizați pentru o mai bună conducere a echipei la distanță pentru a crește eficiența echipei.
  • Comunicații sincrone asincrone sfaturi și trucuri. Întâlnirile online cele mai bune practici și soluții digitale care trebuie utilizate pentru a crește eficiența și a reduce oboseala online.

Competențe dezvoltate

  • Bune practici (cognitive și afective ) pentru a construi încrederea în conducerea de la distanță
  • Utilizarea instrumentelor digitale de lucru pentru o organizare eficientă a activității de conducere a biroului de acasă
  • Utilizarea instrumentelor de lucru digitale ca suport pentru conducerea de la distanță

Publicul Țintă

Manageri care își conduc echipele de la distanță complet sau în modul hibrid.

Untitled design (35).png

E
EFICIENță CU MICROSOFT OFFICE

Subiecte Abordate

  • Abilități de bază pentru utilizarea sistemului de operare
  • Utilitatea prelucrarea și gestionarea documentelor electronice
  • Sfaturi și trucuri pentru utilizarea eficientă Microsot Office 365 G Suite, Microsoft
  • Excel/Google Sheets, Microsoft Word/Google Docs, Microsoft Powerpoint /Google Slides/Prezi
  • Situații practice de utilizare o modalitate de a crește productivitatea
  • Sfaturi și trucuri Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Zoom, Google Chat
  • Sfaturi și trucuri utilizarea instrumentelor mobile
  • Utilizarea serviciilor digitale gratuite

Competențe dezvoltate 

  • Eficientizarea modului de lucru cu instrumentele digitale
  • Creșterea capacității de a îmbunătăți productivitatea și calitatea activității prin utilizarea instrumentelor digitale de lucru
  • Utilizarea instrumente lor de lucru digitale sincronizate pe echipamente mobile telefon , tabletă ) și PC / laptop

Publicul Țintă

Angajații care au nevoie în activitatea zilnică de utilizarea instrumentelor din pachetele Microsoft Office/G Suite.

Untitled design (35).png

O
OBICEIURI DIGITALE

Subiecte Abordate

  • Obiceiuri digitale în activitatea profesională
  • Impactul rutinei digitale asupra productivității, sănătății și vieții sociale
  • Obiceiurile digitale și decalajul tehnologic între generaţii
  • Obiceiuri digitale ale oamenilor de succes abordarea provocărilor profesionale prin prisma technologiei (îmbunătățiri de proces, creșterea productivității)
  • Utilizarea aplicațiilor pentru productivitate personală
  • Diminuarea riscurilor în mediu digital

Competențe dezvoltate

  • Identificarea obiceiurilor personale într un mediu digital
  • Creșterea eficienței personale folosind soluțiile digitale potrivite
  • Transformarea obiceiurilor digitale neproductive
  • Adaptarea la peisajul digital în schimbare
  • Dezvoltarea obiceiuri lor digitale sigure

Publicul țintă

Toți angajații.

Untitled design (35).png

I
INTELIGENță ARTIFICIALă PENTRU AFACERI

CONȚINUT

  • Înțelegerea principiilor și limitărilor inteligenței artificiale
  • Înțelegerea rolului Inteligenței Artificiale (AI) în afaceri
  • Utilizarea practică a instrumentelor AI utilizate mai frecvent
  • Modalități de structurare a solicitărilor AI pentru o comunicare eficientă
  • Metode de rafinare a interacțiunii AI pentru îmbunătățirea rezultatelor
  • Decizii de afaceri asistate de AI
  • Personalizarea AI pentru operațiuni zilnice

COMPETENȚE

  • Înțelegerea aplicabilității și potențialului de afaceri al Inteligenței Artificiale
  • Experiență practică de utilizare a instrumentelor AI
  • Competență în comunicarea AI pentru rezultate eficiente
  • Integrarea eficientă AI în activități de afaceri

PUBLIC ȚINTĂ

  • Angajați care pregătesc sau procesează o varietate de conținut și date de afaceri
  • Manageri interesați de modalități de îmbunătățire a eficienței echipei lor prin utilizarea inteligenței artificiale

Untitled design (35).png

A
APLICAțII PENTRU COLABORARE șI MANAGEMENT DE PROIECT

Subiecte abordate

  • Colaborarea și etapele formării unei echipe de proiect Impact complet de la distanță și hybrid
  • Arhitectura sistemelor IT din interiorul companiilor ERP, CRM, SCM, BPM etc.) Utilizarea instrumentelor digitale de lucru ( Asana, Trello, Gantt) pentru a defini proiecte. Hub Spoke model pentru colaborare.
  • Sfaturi și bune practici în utilizarea instrumente lor de lucru în echipă și colaborare MS Teams, Google și servicii digitale gratuite. Utilizarea tehnologiei Cloud și a altor tehnologii aplicații de stocare a datelor sau a informațiilor pentru colaborare.
  • Inamicii colaborării și gestionarea lor

Competențe dezvoltate

  • Cele mai bune practici în colaborarea în echipă și managementul de proiect adaptate la noul mod de lucru
  • Utilizarea soluțiilor de tip enterprise și a instrumentelor digitale de lucru pentru colaborarea și organizarea eficientă a proiectelor

Publicul țintă

  • Angajații care au rolul de a conduce echipe în format matriceal
  • Angajati cu responsabilitati de management de proiect definire, executie, monitorizare

Untitled design (35).png

P
PREZENTăRI DIGITALE & STORYTELLING PE DATE

Subiecte abordate

  • De ce să spui o poveste cu date? Ce face o poveste cu date grozavă ?
  • Obținerea unui angajament emoțional folosind informații derivate din date
  • Alegerea vizuală potrivită - utilizarea graficelor și tabelelor în prezentări digitale
  • Construirea poveștilor folosind date - utilizarea contextului interpretarea și perspectivele
  • Sfaturi și trucuri pentru construirea și livrarea unei prezentări digitale - metode pentru a construi o poveste convingătoare bazată pe date

Competențe dezvoltate

  • Creareade prezentări digitale perspicace axate pe acțiunile de conducere, crearea de conștientizare sau transmiterea unui punct de vedere publicului
  • Luare decizii bazate pe date
  • Vizualizare eficientă a datelor pentru a completa abilitățile analitice

Publicul Țintă

  • Angajații care trebuie să conducă decizii bazate pe date sau conștientizare
  • Manageri sau experți care au nevoie să și dezvolte comunicarea bazată pe date
  • Analiști care trebuie să ofere informații pentru a sprijini deciziile

Untitled design (35).png

S
SIGURANță CIBERNETICă

Subiecte abordate 

  • Noțiuni introductive în conceptele de securitate cibernetică
  • Criminalitatea cibernetică și securitatea cibernetică actori și metode
  • Tipuri predominante de amenințări cibernetice
  • Ce este o vulnerabilitate cibernetică ?
  • Cum să rămâi în siguranță într o lume digitală
  • Date și tendințe în domeniul securității cibernetice

COMPETENȚE DEZVOLTATE

  • Creșterea gradului de conștientizare cu privire la amenințările cibernetice într un mediu digital
  • Abilitatea de a identifica prompt atacurile cibernetice
  • Construiți un comportament preventiv atunci când utilizați instrumente digitale
  • Evaluarea proactivă și continuă a vulnerabilităților cibernetice

PUBLICUL ȚINTĂ

Toți angajații non IT care au nevoie să dezvolte un comportament preventiv în privința siguranței cibernetice.

Untitled design (35).png

D
DETALII DE CONTACT

Learn More (1).png

Learn More (3).png

P
PROIECT ADR

Proiectul este finanțat prin PNRR. Buget maxim este de 17.000 EURO/firmă participant IMM (maxim 249 de angajați, sub 50 milioane euro cifră de afaceri, sub 43 milioane euro active).

Se adresează tuturor domeniilor de activitate cu excepția: acvacultură, piscicultură și producție agricolă primară. Contribuția proprie a IMMului este 0.

Pași de urmat 

Pasul 1: IMM-urile se înscriu în platformă. Alocările se fac după regula: primul venit, primul servit. Depun o declarație în care completează datele firmei, datele reprezentantului legal, bifează programul/programele de interes și  declară că îndeplinesc condițiile de eligibilitate. 

Pasul 2: ADR începe verificarea aplicațiilor înregistrate, în ordine, iar IMM-urile selectate vor furniza documentele care atestă indeplinirea condițiilor de eligibilitate. 

Pasul 3: După selecția IMM-urilor, ADR va publica în platformă furnizorii de training contractați și lista programelor de formare. Din acel moment fiecare IMM va selecta furnizorul și programul/programele la care dorește să își trimită angajații.

Pasul 4: Se derulează procesul de formare, care se va finaliza până în decembrie 2025.

Finanțarea este sub formă de ajutor de minimis. Asta înseamnă că suma solicitata pentru proiect și alte ajutoare de minimis primite în  ultimii 3 ani (de exemplu: Rabla, Tichete de mediu, Electric Up etc) nu trebuie să depășească 200.000 euro (pentru orice industrie) respectiv 100.000 euro pentru domeniul transportului.

Tipul apelului: Apel deschis cu dată limită de depunere, în baza principiului „primul venit, primul servit”.

Înregistrarea și transmiterea solicitărilor de sprijin se va putea face până la  data de 30.11.2024, ora 17.00.