Ionut Tarcea este Business Unit Manager Cultura Organizationala. Are o experienta de 20 ani in marketing si din 2007 este antreprenor si consultant.
In trecut, Ionut a fost implicat intr-unul dintre cele mai active si mai solicitante domenii telecomunicatiile
. A fost unul dintre cei mai tineri directori de marketing din tara, lucrand pentru gigantul brand de telecom RCS & RDS (DIGI). Ionut este unul dintre fondatorii conceptului inovativ de marketing - ”de Hartie” - canal creativ de interactivitate brand-consumator. In plus, pasiunea lui pentru biciclete s-a concretizat in timp si Ionut a devenit unul dintre initiatorii magazinului Biciclop.
Din 2007, de cand s-a alaturat echipei Ascendis, Ionut a fost implicat in peste 400 de proiecte de dezvoltare organizationala: diagnoza si schimbarea culturii, planificare strategica, inovatie, training si seminarii de lucru, special create in functie de provocarile clientilor. Are experienta de lucru cu diverse echipe manageriale si operationale din IT&C, sistemul financiar, energie, retail si industria farmaceutica.
Ionut este convins ca daca faci bine, primesti bine. De aceea, se implica mult in activitati civice, sprijinind prin training si consiliere organizatii non-profit, universitati si antreprenori. El mai crede cu tarie ca viata este rezultatul ambitiilor si determinarii pe care le avem.
Ionut a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Relatii Economice Internationale si Executive MBA la WU Vienna University.