Loredana Ichim

Din 2013 s-a alaturat echipei, preluand organizarea logistica a evenimentelor Ascendis, dezvoltarea de programe de team building orientate catre traditiile si mestesugurile romanesti si programe de CSR.

 

In cei 21 de ani petrecuti in industria turismului si a ospitalitatii, din care 13 ani ca antreprenor, Loredana a coordonat peste 600 de evenimente corporative – conferinte, seminarii, evenimente de lansare a unor companii, evenimente de gala, team building-uri, programe de CSR si incentive-uri in diferete tari precum Austria, Franta, Italia, Rusia, Maroc, Kenia, Cuba, Emiratele Arabe, Oman, dar si in Romania pentru companii din afara tarii. Detaliile fac diferenta. Relatiile de lunga durata dezvoltate cu partenerii de servicii logistice fac diferenta.

 

Pasiuni: castele si conace, oameni (mesteri populari) cu povesti interesante de viata, cultura rurala, fotografie.

 

A absolvit Facultatea de Management turistic si comercial in cadrul Universitatii Dimitrie Cantemir Bucuresti.