Dan Burlacu

Dan Burlacu este consultant Ascendis din Octombrie 2012.

A lucrat pentru companii multinationale si locale, a lansat un start up pentru o companie din Germania, a fost si este antreprenor. De-a lungul carierei, Dan s-a convins ca sunt trei dimensiuni care stau la baza oricarei companii/afaceri: brands, people & quality. Iar people trebuie sa fie intotdeauna in mijlocul celorlalte doua.

Pe parcursul celor 17 ani de cariera, Dan a fost implicat in proiecte nationale si internationale de planificare strategica si operationala, a detinut roluri executive, roluri multiple in functiuni de marketing pentru industria FMCG, a administrat direct companii de marime medie si mare. A lucrat cu companii din industria tutunului, dulciurilor, industria vinului, publicitate, poductie industriala, retail si din industria farmaceutica.

Dan este pasionat de munca sa si considera ca, pentru a reusi in cariera, trebuie sa respecti o singura regula: “Do. Or do not. There is no try” (Yoda).

A absolvit Dreptul si Relatiile Internationale in anul 1999.