Performance™ - Managementul Eficacitatii

In cazul in care oamenii din organizatie au tendinta de a vedea paharul pe jumatate gol, mai degraba decat pe jumatate plin, acest lucru reprezinta o provocare serioasa. Cum poti incuraja oamenii sa vada oportunitatile, mai degraba decat sa se concentreze aupra limitelor?

In Performance ™, echipe formate din cate patru participanti isi antreneaza gandirea de afaceri urmand povestea cazului Fenix ​​Inc. In trei capitole, participantii ajuta compania Fenix ​​Inc sa stapaneasca corect elementele de baza, sa dezvolte un avantaj competitiv si in cele din urma, sa conduca firma catre profit.

Pe parcursul desfasurarii atelierului, participantii traseaza paralele cu propria realitate, reflectand asupra provocarilor si oportunitatilor pentru propria companie.

Participanti de toate nivelurile si functiile pot veni impreuna pentru un dialog constructiv cu privire la o gama larga de aspecte de importanta strategica, cum ar fi:

  • ciclul de viata al produselor;
  • tehnologii perturbatoare;
  • eficienta lantului de aprovizionare;
  • servicii cu valoare adaugata;
  • segmentarea clientilor;
  • profitabilitatea pe termen scurt vs. profitabilitatea pe termen lung.