Enterpriseā„¢- Strategie in actiune

Succesul este o tinta in miscare. Cum poti obtine sustinerea tuturor intr-o piata care se afla intr-o continua schimbare? In simularea de afaceri Enterprise™, sase companii concureaza pentru aceiasi clienti intr-o piata dinamica. Participantii isi asuma rolurile echipei de management – formata din departamentele de marketing si vanzari, dezvoltare si servicii, planificare si livrare, finante si control. Principala provocare este aceea de a construi si de a pune in practica cu succes o strategie care sa conduca la rezultate pozitive.

 
Echipele se lanseaza intr-o simulare de afaceri cu promisiuni de riscuri si recompense, in care participantii sunt nevoiti sa priveasca inainte si sa gandeasca strategic pentru a reusi.
 
Enterprise
™ provoaca participantii sa confrunte incertitudinile si sa gaseasca un echilibru intre rezultatele pe termen scurt si valoarea pe termen lung. Echipele trebuie sa:

  • decida pozitia de piata dorita;
  • se orienteze si sa vanda clientilor potriviti;
  • satisfaca cerintele clientilor prin dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv si profitabil;
  • demonstreze excelenta in livrare, profitand la maximum de oameni si procese;
  • creeze o valoare de brand puternica, durabila;
  • tina evidenta rezultatelor financiare - atat pe termen scurt cat si pe termen lung.