Decision Baseā„¢ - Management Strategic

Sase companii cu investitii de capital concureaza pentru clienti pe o piata extrem de competitiva si dinamica, aflata intr-o continua schimbare. Participantii isi asuma rolul echipei de management - formata din finante, productie, marketing si corporate intelligence. Provocarea cu care se confrunta este de a face investitiile corecte la momentul potrivit - si de a obtine castigul dorit.

 
Echipele vor gestiona variabilele strategice, operationale si financiare care vor ajuta la mentinerea unor costuri mici si patrunderea pe noi piete.
 
Decizii de investitii dure se intrevad:

  • sa investesc acum... sau mai tarziu?
  • sa urmaresc toate pietele... sau doar cateva?
  • sa preiau conducerea... sau sa fiu un succesor precoce?
  • sa construiesc linii de asamblare eficiente... sau linii de productie flexibile?
  • sa imprumut bani... sau sa-i castig mai intai?
  • sa raman la elementele de baza... sau sa urmareasc inovatia?
     

Echipele invata sa utilizeze eficient situatiile financiare si indicatorii financiari ca instrumente de planificare pentru a creste productivitatea si profitabilitatea pe o perioada de 10 ani. Lucrand impreuna, acestia au ocazia de a-si creste gradul de constientizare a complexitatii relatiilor interdepartamentale. Mai mult de atat, aflati in acest proces, ei inteleg de ce este nevoie pentru a merge in aceeasi directie - precum si modalitatea de a utiliza noile abilitati si perspective in viata reala.