Luarea Deciziilor

“Cand intalnesti o afacere de succes, cineva, candva, a luat o decizie curajoasa.”
Peter F. Drucker
 
Luarea deciziilor este o abilitate de leadership esentiala. Daca stiti cum sa luati la timp decizii bine fundamentate veti fi capabili sa va conduceti echipele catre performanta. A decide inseamna deseori a face o alegere. A face o alegere necesita o mare varietate de abilitati personale precum capacitatea de a colecta si procesa informatii, gandire logica, creativitate, asertivitate si empatie fata de problemele si nevoile altor oameni. Dar a lua decizii reprezinta deasemenea o cunoastere aprofundata a tehnicilor si a pasilor procesului de luare a deciziilor.

Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti fi invatat:

  • importanta luarii deciziilor;
  • sa prioritizati deciziile, in functie de importanta sau dificultatea lor;
  • sa abordati structurat procesul de luare a deciziilor.