Power selling - Fundamente

„Fii mereu pregatit de finalizare ...Nu inseamna ca inchizi intotdeauna tranzactia, ci ca finalizezi mereu pasul urmator al procesului.” 
Shane Gibson
 
Demersul unui vanzator in fata clientului este rareori destinat umplerii unui gol determinat de lipsa efectiva a produsului/serviciului promovat de el. In majoritatea situatiilor, clientul foloseste deja ceva similar provenit de la concurenta.

Provocarea  consta in faptul ca vanzatorul trebuie sa genereze in client dorinta si intentia de schimbare. Odata stabilizata aceasta intentie, mai apare o provocare: implementarea schimbarii cu pastrarea focalizarii pe beneficiile vandute si respectarea promisiunilor.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • avea o imagine de ansamblu a procesului de vanzare, nu numai din perspectiva personala, ci si din perspectiva clientului;
  • fi deprins pasii esentiali ai vanzarii de valoare, cea perceputa de client, provenita din necesitatile sale specifice, din asteptari si prioritati ale propriului business.