Power Selling - Avansat

„Daca oamenii te plac, te vor asculta, dar daca au incredere in tine, vor face afaceri cu tine.”
Zig Ziglar
 

Indiferent ce sintagma alaturam termenului de „vanzare”: de valoare, consultativa, intelesul comun este acela ca „faci ceva, cuiva”, si nu ca „faci ceva cu cineva”. Iata de ce perceptia generala este ca actul vanzarii este legat de sentimentul de teama. Clientul se teme ca va cumpara ceva de care nu are neaparata nevoie sau ca i se va irosi timpul cu discutii irelevante. Vanzatorul se teme ca va fi refuzat, ca nu isi va face planul de vanzari.

Ca reactie de aparare, vanzatorul va explica ce minunat este produsul sau serviciul sau, fara sa-si puna intrebarea „cu ce se alege” potentialul client din toate acestea?

Clientul, in acelasi timp va alege practici de cumparare care sa combata tehnicile invazive de vanzare: va trimite cereri de oferta la 
n furnizori, va cere ca eventualele intrebari sa fie adresate in scris iar raspunsurile la acestea vor fi seci si evazive.
 
Promisiunea noastra este ca, pana la finalul acestei sesiuni, veti:

  • constientiza impactul propriilor actiuni asupra potentialilor clienti;
  • deprinde caile de motivare, influentare si convingere a oamenilor, diversele stiluri de exercitare a influentei bazate pe incredere reciproca;
  • dezvolta atitudini proactive in interactiunea cu clientii, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari.