Ascendis a preluat 33% din agenția de digital marketing Ideologiq

 

collage

  • Tranzacția a avut o valoare de 250.000 de euro, iar restul de 67% din pachetul de acțiuni este deținut în continuare de către Adrian Apostol și Adrian Ichim,  fondatorii Ideologiq.
  • În urma noului parteneriat, Ascendis și Ideologiq își propun să abordeze marile proiecte de transformare digitală ale companiilor din România.

Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale, a preluat 33% din acțiunile agenției de digital marketing Ideologiq (fosta Advanced Ideas), într-o tranzacție cu o valoare de 250.000 de euro.

”Colaborăm de mai mult de 4 ani cu Ideologiq. În această perioadă, am realizat că ne completăm reciproc. În lumea Work 4.0, una dintre provocările esențiale ale companiilor este să creeze sinergie între oameni și tehnologie. Indiferent că vorbim de training sau consultanță, expertiza în zona de dezvoltare organizațională a Ascendis se îmbină în mod natural cu cea de instrumente și soluții digitale oferită de Ideologiq. Deși multe organizații nu realizează încă, HR Directorul este o funcție-cheie în digitalizarea unei organizații. Până la urmă, oamenii trebuie să adopte tehnologia pentru că altfel digitalizarea eșuează”, a declarat Marius Opris, Partener Ascendis.

Un procent de  67% din pachetul de acțiuni al Ideologiq (brand administrat de Advanced Ideas Studio SRL) este deținut în continuare de Adrian Ichim și de Adrian Apostol, cei doi antreprenori care au fondat agenția în urmă cu 12 ani.

Parteneriatul Ascendis – Ideologiq se înscrie astfel într-o tendință globală, având în vedere că în ultimii ani marile companii de consultanță și-au deschis divizii de comunicare digitală.

”Parteneriatul cu Ascendis ne va ajuta să oferim clienților aflați în proiecte de transformare digitală consultanță pe mai multe planuri. Până acum, puteam livra doar soluții software. De acum înainte, împreună cu Ascendis, putem livra soluții complete. Adăugând viață și conținut software-ului, vom grăbi gradul de adopție, cu impact direct in ROI-ul investițiilor în tehnologie”, a declarat Adrian Apostol, Managing Partner al Ideologiq.

De altfel, Ascendis și Ideologiq au dezvoltat deja un produs împreună, punând bazele unui workshop de marketing digital. În plus, consultanții celor două companii lucrează pentru îmbunătățirea programelor de training de vânzări. Următorul pas va fi integrarea competențelor digitale ale Ideologiq în evenimentele corporate organizare de Ascendis (team building-uri și conferințe).

”Pe termen scurt, ne dorim să ne diversificăm portofoliul de servicii și produse care să ne consolideze poziția de lideri în domeniul dezvoltării organizaționale în România. Pe termen mediu, competențele echipei Ideologiq ne vor ajuta să ne dezvoltam pe piețele din Uniunea Europeană”, a adăugat Marius Opriș.

Achiziția a 33% din acțiunile agenției de marketing digital Ideologiq vine după o serie de alte achiziții efectuate de Ascendis în ultimii ani pentru diversificarea portofoliului de servicii și produse. În anul 2013, Ascendis a achiziționat 50% din Eucom, furnizor cu cursuri de limbi străine, iar în anul 2012 a achiziționat 50% din SmartExperience – furnizor de servicii wellbeing.

Despre Ideologiq

Ideologiq (fosta Advanced Ideas) este o agenție de digital marketing cu o experiență de peste 12 ani în crearea de website-uri, aplicații mobile și software personalizat pentru companii. Fondatorii agenției sunt Adrian Apostol și Adrian Ichim, doi antreprenori cu o vastă experiență în domeniul digital, care au gestionat proiecte mari pe piața locală și internațională. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 600.000 de euro în 2016, Ideologiq are o echipă formată din 18 oameni în București, la care se adaugă încă 4 angajați din birourile regionale ale companiei din Ungaria și din Grecia. Brandul Ideologiq este administrat prin intermediul companiei Advanced Ideas Studio SRL, deținută de Adrian Apostol și Adrian Ichim (67% din acțiuni) și grupul Ascendis (33%).

Afacerile Ascendis au ajuns la 3 milioane de euro în S1

Andrei Gosu  Ascendis

  • Rezultatele din S1 creează premisele pentru îndeplinirea obiectivului de business al Ascendis, care a împlinit 20 de ani în 2017: depășirea pragului de vânzări de 6 milioane de euro.
  • Toate diviziile grupului Ascendis au înregistrat creșteri cu procente între 12 și 30%.

București, 9 august 2017: Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării profesionale, a încheiat prima jumătate a acestui an cu o cifră de afaceri de aproape 14 milioane de lei (3 milioane de euro), în creștere cu 27% față de primele șase luni din 2016.

Creșterea vine pe fondul unei cereri mai mari de programe de training și de teambuilding din partea companiilor, care vor să aibă angajați mai bine pregătiți, dar și mai motivați. Astfel, vânzările de programe de training pentru angajații din companii au crescut cu 30% în primele șase luni ale anului, în timp ce evenimentele de teambuilding solicitate în special de multinaționale au cunoscut o creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut.

“Unul dintre obiectivele pe care ni le-am stabilit la începutul anului a fost depășirea unei cifre de afaceri de 6 milioane de euro în 2017, prag istoric pentru noi. Este un cadou pe care vrem să ni-l facem anul acesta când împlinim 20 de ani de activitate. Până la urmă, cel mai bun feedback pe care o companie îl poate primi de la clienți este creșterea vânzărilor. După rezultatele obținute la jumătatea anului, suntem încrezători ca vom atinge acest prag în 2017”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.

Companiile care au apelat la serviciile consultanților Ascendis în primul semestru al anului au investit cu precădere în programe care să abordeze subiecte precum rezolvarea problemelor complexe, inteligență emoțională, agilitate și gândire strategică, leadership în lumea Work 4.0, aliniere, cooperare și creștere, productivitate în vânzări, gândire critică, sau creativitate și inovație.

În ceea ce privește Eucom, compania de cursuri de limbi străine parte din grupul Ascendis, aceasta a înregistrat o cifră de afaceri de 2,1 milioane de lei la jumătatea anului, în creștere cu 12% față de acceeași perioadă a anului trecut.

De asemenea, SmartExperience, furnizorul de programe well-being, a marcat o creștere de 16% a vânzărilor în primul semestru al anului, până la 0,5 milioane de lei.

În plus, anul acesta a existat o cerere din ce în ce mai mare în rândul organizațiilor pentru programe de evaluare a inteligenței emoționale în rândul liderilor, care să poată oferi siguranță psihologică angajaților.

O altă tendință remarcată anul acesta este integrarea elementelor digitalizate în programele de training și team building.  Dacă în programele de training micro-learningul (completarea trainingului de la clasă cu activități în care se folosește smartphone-ul) a devenit din ce în ce mai folosit, în programele de teambuilding se utilizează deja activități outdoor digitale, care susțin și ușurează procesul de învățare.

„ În lumea Work 4.0 – a patra revoluție industrială – organizațiile sunt mai plate și mai agile, iar puterea de decizie coboară chiar până la nivel de individ. Ca să poată lua deciziile corecte, angajații au nevoie de competențe diverse.”